Naše cesta začala před čtyřmi lety, když jsme ještě studovali na vysoké škole. Dominik se věnoval psychologii, Vojta ekonomii, a společně jsme se pustili do světa Facebook reklamy. Po řadě úspěších i selháních jsme si uvědomili, že Facebook reklama není univerzální řešení pro každého klienta.
Některým firmám prostě nesedí, a pro většinu ostatních je irelevantní, pokud není správně nastavený web, nabídka, a hlavně pokud není jasně definována komunikace a cílová skupina.
Začali jsme se proto na marketing dívat v širším kontextu a postupně jsme do naší práce začlenili i znalosti ze studií – výzkum a strategii. Učili jsme se od špiček v oboru, jako je Lenka Černá, a díky tomu jsme se posunuli od jednotlivých marketingových kanálů ke komplexnímu pojetí.
K tomu, co je marketing a co za každým z podstaty přechodným kanálem stojí.
Dnes už je nám zřejmé, že marketing nemůže být jen o jedné disciplíně, jako je Facebook reklama nebo SEO. A ni o tom, jestli je vaše logo "hezké". Marketing je o Vaší cílové skupině, Vaší konkurenci a tom, jak na základě pochopení obou dokážete:
Snížit náklady (my řešíme náklady na marketing),
Prodat více stávajícím zákazníkům,
Prodat stejně novým zákazníkům.
Nic víc.
Ačkoliv to zní banálně, v technických detailech a úzkých expertízách jednotlivých marketingových služeb se často na tyto základní principy zapomíná.
My naopak na těchto základech stavíme a na nich budujeme všechno ostatní, každou Facebook či Google reklamu, každý backlink, každý článek, každý vizuální systém brandu.
A právě to, neustále hledat reálnou hodnotu a nejen „realizaci“ služby, nám dává smysl - pro naši generaci tak potřebnou „komoditu“.
Hlavní tým
CEO
Dominik Böhm
CFO
Vojtěch Doležal
CTO
Tomáš Schmied
CMO
Martin Váňa