CASH POINT®

CASH POINT®

Klient: CASH POINT

Role: Redesign webu

Rok: 2024

Redesign s ohledem na branding i konverze

Redesign s ohledem na branding i konverze

Směnárna Cashpoint - která je na trhu přes deset let - nás požádal o modernizaci svého webu. Cílem bylo zachovat stávající obsah, ale dát mu nový, moderní kabát, který by nejen posílil branding, ale také zvýšil důvěryhodnost u nových návštěvníků.

Klíčové tak bylo zachovat definující prvky, které jsou pro klientovi zákazníky rozpoznatelné.

Vizuální jazyk

Vizuální jazyk

Klientovo logo, založené na obdélníkovém tvaru a kondenzovaném textu, bylo po dlouhá léta stabilním a výrazným symbolem značky. Takové „rámování“ log dnes již není příliš běžné, ale právě proto využili jsme jej využili jako klíčový prvek pro vyšší rozpoznatelnost brandu  odlišení se od konkurence. Obdélník se tak stal hlavním stavebním kamenem celého redesignu.

Každou stránku webu jsme zasadili do elegantního černého obdélníku s jemnými liniemi, které nejen dotvářejí moderní a čistý vzhled, ale také logicky oddělují a strukturovaně rozdělují obsah. Tyto linie pokračují i mimo hlavní boxy a fungují jako vizuální oddělovače. Díky tomu je brand rozpoznatelný na každé části stránky, aniž by bylo nutné vidět samotné logo. Značka se tak promítá do celého vzhledu webu a neustále tak jen prohlubuje asociace návštěvníka s vizuální reprezentací značky.

(viditelné pouze na desktop verzi)

Konkurenční výhoda a rychlá orientace

Konkurenční výhoda a rychlá orientace

Z našich uživatelských testů vyplynulo, že návštěvníci webu primárně hledají pobočky směnáren. To koresponduje i s nejsilnější konkurenční výhodou klienta - síti poboček na strategických místech ve městě.

Abychom tuto výhodu co nejlépe využili, umístili jsme seznam poboček hned na úvodní stránku, s adresou a tlačítkem navigace, které na původním designu zcela chybělo. Tento přístup nejen jasně komunikuje konkurenční výhodu, ale také urychluje cestu uživatelů k potřebným informacím – a zvyšuje pravděpodobnost cílové akce; v tomto případě příchod na pobočku.

Oddělit nezbytné od zbytečného

Oddělit nezbytné od zbytečného

U zbytku stránek jsme už jen rozvedli za definovaný design a dbali na srozumitelnou hierarchii informací. Přidávat nové funkce by však bylo klienta zbytečný náklad, ze kterého by pravděpodobně nijak nevytěžil. Samozřejmostí byla i kompletní úprava a optimalizace na mobilní a tabletové verze, která na původním webu zcela chyběla.

Chcete to odstartovat?

Agentura DVA, s.r.o

Nové sady 988/2

Staré Brno

602 00


IČO: 14446731

Chcete to odstartovat?

Agentura DVA, s.r.o

Nové sady 988/2

Staré Brno

602 00


IČO: 14446731

Chcete to odstartovat?

Agentura DVA, s.r.o

Nové sady 988/2

Staré Brno

602 00


IČO: 14446731